Ljus som aldrig slocknar

Hittade lite bilder från några veckor sen när jag var inlagd.
Söt tjej
Om man ligger på sjukan måste man ju oftast ta blodprover ganska ofta för att läkarna vill se lite grejer.
Men för att man ska slippa bli "stucken" hela tiden så får man ha en såkallad "nål" (Som på bilden)
Fast det är ingen nål utan ett jätte tunt plaströr som får sitta inne i armen, fast tejpat på utsidan så det sitter på plats.
Om man då ska ta blodprov ("suga ut" blod ur blodkärlet i armen) eller ge dropp så använder man sig av den röda plastgrejen där man kopplar ihop allt.
Där ser ni precis vars "nålen" (plaströret) leder i i armen.
Obehagligt? För 2 år sedan hade jag börjat gråta om jag såg dessa bilder. haha
Men nu är jag så van.
Drog faktiskt ur röret ur arman själv utan bedövning, slå den ni !

Kommentarer
Postat av: jessica

varför blev du inlagd? :(

2010-10-11 @ 16:08:36
Postat av: Johanna

undrar samma som jessica ;o

2010-10-15 @ 23:15:23
URL: http://jjohannahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0