Torsdag.

Tänkte bara bara säga att Signe Lindahl har börjat skärpa sig i skolan !!
När jag gick ut 8:an hade jag

"alla" VG
1 MVG  (i bild)
4 (?) G

Vilket jag inte var särskilt nöjd med.
Men kommer höja mig i många.
Mamma har då hört av lärarna på sanden att jag har börjat skärpa mig och är mer fokuserad, vilket är jätte kul att höra och gör mig mer peppad!
Så nu lovar jag mig själv att hålla det här och börja plugga !

Proven jag har haft nu i 9:an är...

SO (politik prov): 34/34 Och MVG på skrivuppgiften "om jag var stadsminister" alltså 34/34 + MVG.
Tror bara det var jag och 1 till som fick MVG tillochmed.
SO är också det ämnet som jag gorma mest i i 8:an.
Så detta prov blev jag sjukt nöjd med!

Matte Diagnos: Inget prov ifs men fick iallafall alla rätt.

Matte Diagnos 2: Gick sådär, nått fel men starkt VG/ MVG- skulle jag tro.
Sattsar ju på MVG i matte så därför blir jag besviken när det endå går hyfsat bra.

Tyska prov/förhör: MVG, sjukt stolt över det med tanke på att jag låg på gränsen mellan IG/G i början av 8:an.

Svenska prov: fick igen det idag. Hade varken pluggat eller hängt med så bra på lektionerna, men fick iaf 38/38 Say WHAT?! Trodde seriöst på G/VG. Ifs fick nästan alla tjejer i klassen alla rätt, men blev superduper glad iallafall !

Engelska redovisning. Skrev om Michael Jackson och läste sedan upp det muntligt för läraren. Uppfattade aldrig att man inte fick läsa ur pappret vilket jag gjorde... Fick MVG på texten och MVG på muntliga men eftersom att jag läste innantill blev det MVG- , Nöjd med det också.

Fysik prov. Fick VG. Ville ju såklart ha MVG, men Fysik är ju iiiinte mitt starkaste ämne och jag kunde inte det man skulle kunna för MVG så Haha!
---------------------------------------------------------------------------------------------

Vet inte hur folk reagerar på att jag skriver betyg och provresultat i bloggen...?
Hoppas iallafall detta funkar utan problem !



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0