do you know me?

Jag har insett att min senaste kyss - Gick för fort.
Jag saknar - Sonja.
Jag pratar - för mycket.
Jag skrattar - Ungefär hela tiden.
Jag tycker om - Saker som gör mig lycklig.
Jag avskyr när folk - Snackar skit.
Mina närmaste vänner är - Inte riktigt lika coola som mig, men underbara ♥
Min första bästavän hette - Elisa.
Min första kärlek hette - Axel Holmberg.
Kärlek är - Den enda man inte kan leva utan.
Min favoritfilm är - HSM typ haha.
När jag borstar tänderna - Tänker jag för mycket.
När jag lagar mat - Hoppas jag att det ska gå att äta.
Jag är rädd för - Baciller.
Jag önskar - Att jag fick vara Shawn Johnson för en dag.
Den värsta känslan är - Att missa roliga saker.
Den bästa känslan är - Typ att spy när man mår dåligt, haha.
Jag vill - Leva på musiken.
Jag är bäst på - Att chilla.
Jag är sämst på - Att sola.
Jag kommer alltid att vara - Sär i huvet.
Det finaste som finns - Är leenden.
I sommar - Ska jag va biff som fan.
Sist jag grät var - I söndags.
Jag kan - Inte komma på vad jag ska svara.
Min mobiltelefon - Har blivigt lite trött senaste tiden.
När jag vaknar på morgonen - Är det 12 minuter till jag måste stå vid busshållplatsen.
Just nu tänker jag - JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK.
Bebisar är - Oftast ganska fula och jobbiga.
Mitt första barn - Ska adopteras från kina.
Det fulaste som finns är - Små hundar.
Jag har inte - Haft magsjuka på 10 år.
Idag har jag - Sett 9 oth avsnitt.
På gymnasiet - Ska jag ta tag i mitt liv.
Jag vill verkligen - Vara frisk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0