Sjörövarfabbe

Telefon konvensation med farfar.

Jag - Hallåjsan !

Frafar - Jo Hej! Det är farfar!

Jag - Jo jag såg det!

Farfar - Ja såklart, dagens teknik.
Påtala om dagens teknik. Jag måste skaffa en blogg och undrar om du kan hjälpa mig med det?

Jag - Haha, varför måste du skaffa en blogg då?

Farfar - A men du vet ju att jag gör ju så mycket coola saker, och hur ska då resten av världen kunna veta vad jag sysslar med just då om jag inte har en blogg?

Jag - Haha jo det är ju klart, men vad vill du att jag ska göra då?

Farfar - Du som vet hur man gör får gärna skapa själva hemsidan med någon snygg bakgrund kanske?

Jag - Haha självklart ska jag hjälpa dig med det!

Farfar - Åh tack lilla du! Jag åker ju till Frankrike nästa söndag och ska segla en båt därifrån till Kroatien på 3 veckor, så bloggen måste vara färdig innan jag åker så jag kan blogga lite då.
Visst kan man lägga upp bilder också?

Jag - Jo det kan man.

Farfar - Men vad bra! Visst är jag ganska frän för att vara farfar och precis fyllt 60 år?

Jag - Haha joo såklart!

Farfar - Hehe ajja, då hörs vi nån dag till veckan! Hejdå

Jag - Cha chaaa !


Kommentarer
Postat av: Jenny

LIRAREEE!

2011-02-06 @ 13:24:53
Postat av: Lina

Hej jo jag ser det. HAHAHAHAHAAHA JAG DÖR111

2011-02-06 @ 15:49:07
Postat av: Anonym

Hej jo jag ser det. HAHAHAHAHAAHA

2011-02-06 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0