one day left

En liten historia om vad som kan hända om man nyser i samma hem som Patrik Lindahl...

Jag nyser...
Pappa: (springer in i mitt rum) Vad händer?! Nyste du?!
Jag: Nä, jag nös.
(en ledsen pappa lämnar rummet)

2 min senare kommer han in i mitt rum igen

Pappa: Signe, kolla!!
Kollar dit och ser en svin nöjd pappa stå vid dörröppningen och visar 'fuck you',
sedan springer han där ifrån as nöjd och i hopp om att jag ska jaga han.
Samtidigt så skriker han: JAG KAN I ALLA FALL STAVA!
(Är nämligen dysse på att både läsa och stava)

Jaa, vad ska man säga...

En bild på jag och min far - Alanya Maj 2010


Kommentarer
Postat av: lisa

alltså, patte in all his glory <3

2011-11-24 @ 17:44:06
Postat av: J I L L

haha, alltså patrik. Världens bästa!

2011-11-24 @ 18:45:05
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0