UNFAITHFUL

En polare hittade ett inlägg om otrohet på en blogg, och tyckte faktiskt att det var lite små intressant.
Så jag tänkte dela med mig av den!
'
'Jag tror det hade varit roligt för er läsare att veta hur jag kom på mitt ex att han va otrogen. Ca 2-3 månader innan det tog slut så började jag märka att han hade blivit väldigt konstig. Jag fick en känsla av att något var väldigt fel, en känsla som inte går att beskriva. Nu jävlar ska jag vara på min vakt tänkte jag då. Jag hade fått ett konstigt sms av honom en gång där det stog "Saknar dig med" MED? Tänkte jag då. Jag hade inte smsat honom och skrivit att jag saknade honom så jag frågade honom vem det var till. Så sa han "Till dig såklart älskling, råkade bara få med ett "med". Trodde absolut inte på honom då men lät de gå för den gången, dum som jag var. Han började införa "regler" typ, jag var tvungen att gå en viss tid och fick inte komma förrän en viss tid. Det var ju inte direkt diskret av honom men jag kände inte att det var en tillräcklig anledning för att göra slut utan tänkte att nu fan ska jag ta den jäveln på bar gärning. En kväll så sa jag till honom att jag kommer till honom ikväll, så sa han "Nej men det går inte..." och jag hörde på hans röst att han blev stressad och nervös. Då sa jag bara okej och låtsades som ingenting. Senare mot kvällen så åkte jag dit ändå och förväntade mig verkligen på att det skulle vara en tjej där och förberedde knogarna. Men när jag kom in så var det ingen tjej där och jag blev lättad och kände mig jätte dum. Jag gick fram för att krama honom och säga att jag älskar dig, men han kramade mig inte och hälsa inte ens utan han sa "Vad gör du här? Du måste gå nu!" Så frågade jag varför och då började han skrika "MEN FATTAR DU TRÖGT?  JAG SA TILL DIG ATT INTE KOMMA HIT. DU MÅSTE GÅ.. NU!" Då fattade jag direkt eftersom han inte ens kunde ge ett svar på varför jag måste gå. Självklart knackade det på dörren just då och jag sprang för att öppna dörren men han försökte stoppa mig och sa "Snälla gör inte det här.. Öppna inte" Jag tog mig loss och öppnade dörren ändå och gissa vem som stod där? En tjej. En ful äcklig tjej. Jag började skratta av chocken fast jag egentligen visste att detta skulle hända. Jag spotta honom i ansiktet och putte iväg tjejen när jag gick förbi henne för att gå därifrån. När jag kom till hållplatsen så bröt jag ihop... Han hörde inte av sig på två veckor sedan började samtalen och smsen som aldrig tog slut. Nu har jag lagt detta bakom mig och ibland händer det att vi har sex men inget mer.  Har ni varit med om att eran partner varit otrogen och ni kommit på honom/henne? Berätta gärna om ni vill.'
'
Länk till bloggen nedanför↓
http://www.nattstad.se/SEXEATER?id=1885343

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0