Helgen i ord

Förra helgen var en av de bättre!
Spenderades med mina favoriter och hann med mina 2 favorit intressen: gymnastik och musik.
'
Fredag: Vi var några få i min lägenhet och hade idolmys med grönsaker, dipp, popcorn och godis. MUMS
Sedan begav vi oss mot Samhälls festen för att säga hej till Jill och Stina, men stannade lite längre och sociala efter klartecken från sötMelinda.
Natten spenderades även på rönnbäcks med lite virriga men riktigt fina människor.
'
Lördag: Tog sovmorgon till 2, gick till farmor och farfar och hämta bilen.
Begav oss till lule vid middagstid, såg på lite musik och drog lite maxkäk.
Sedan bar det av mot kulturenshus för soundcheck och klev på 22.15.
Gigget gick super enligt mig, bortsett från några missar (som vi för övrigt räddade super snyggt) så är jag jätte nöjd!
'
Jag stannade kvar i lule med Jill, Niká, Victor och Felix.
Spenderade natten på max, statoil, i en rondell (som bestod av skum) någon replokal och på några random gator.
Hade sjukt kul och med hjälp av Felix och Niká kom hem kl 6 på morgonen med en blå höft, axel, armbåge, skulderblad och 2 blåa knän.
'
Söndag: Gymnastikträning och rep, sedan hämtade vi Jenny för idolmys i min lägenhet.
Hatar mig själv för att jag stödjer det där jävla programmet men...
'
Toppenhelg med andra ord!
'
Och imorgon måste jag besöka Dollar Store (dags att fylla på muggförådet),
för imorgon är det PARTY !
'
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahhaahhaha! telletubbis'!

2011-09-15 @ 22:28:14
URL: http://linabaecklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0