Halva resan

Jahap, då har halva resan gått
(Befinner mig i Alanya med Stina Vikström, Emma Larsson och Jill Holmgren för tillfället.)
Veckan har varit hur bra som helst!
Verkligen alltså
Soliga dagar och galna nätter,
tror aldrig jag haft såhär många skrattanfall under så kort tid
'
Spenderat nästan alla dagar vid poolen
(vilket är super eftersom att jag aldrig gillat havet så mycket)
Ätit god mat, både i lägenheten och ute
Testat på festlivet både hemma (haha...) och ute
'
Är förövrigt ganska missnöjd över brännan
Brukar vara betydligt brunare efter en vecka
(resan bedöms efter hur brun man är när man kommer hem enligt mig dum svenne som jag är)
Men vi får nästan skylla oss själva som sovit bort dagarna lite,
det har dock varit skönt på sitt sett.
Men denna vecka blir den andra bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0