Sommarlov

Ett år går fort, saker förändras.
För ett år sedan gick jag ut 9an
Jag var en 16 år gammal blondie
Var smal och vältränad
(klagade så jävla mycket på min dåvarande kropp, - skulle göra vad som helst för den i nuläget)
spenderade natten i tub-top och hotpants, kom just hem med jacka, handskar och jeans och kan inte böja fingrarna.
Somnade tröstad av Axel efter att visat brösten för hela rönnbäcks tack vare min fulla jävla syster som såklart drog ner min bh inför halva stan, sitter här själv ikväll och får alltså date's kudden.
Höll koll på världens bästa vän som är så galet bra, ikväll är hon i Luleå och jag har ingen aning vad hon pysslar med.
En full freddy hoppar på mig och faller därför baklänges på gräset, i år blev det asfalten haha.
Nåväl,
bara för att saker inte ser likadana ut behöver det inte betyda något dåligt.
för att jag är helt säker på att denna sommar kommer bli MINST lika bra som den förra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0