Hemma i Boden

Japp då var resan över, har varit grymt kul med trevliga människor och god mat. hehe
Kroatien är nog det finaste landet jag har varit i iallafall.
'
Andreas Vikberg ligger ju iallafall på sjukan och min syster Elin Lindahl sov med honom inatt tror jag.
Lutar tyvärr mot operation imorgon.
'
Min älskade bästaste syster har ju fyllt 19 år för någon dag sen - Grattis igen!
Jag har ett paket åt dig när du kommer hem ;)
'
Blev sushi till middag, begav mig också till ett efterlängtat rep som gick över förväntan.
Det var grymt kul att träffa Bandbrudarna ! På lördag röjer vi Flakasandfestivalen i år igen.
'
Spenderade kvällen på stan med lite folk, känns bra att få träffa alla!
'
Det var grymt kul att träffa Bandbrudarna ! På lördag röjer vi Flakasandfestivalen i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0