signe lindahl har gjort det igen...

Känslan som uppstår när man klickar in på sin blogg och finner sin engelska inlämning publicerad.
Har aldrig fått en sån hjärtklappning i hela mitt liv.
Förlorade även andnings förmågan ex antal sekunder.
'
Sparar alltid mina inlämnings uppgifter (i utkast) på bloggen och skriver ut det på skolan eftersom att jag inte äger någon mail för tillfället, och måste alltså publicerat det i natt.
'
Sjukt schizo jag måste framstå, hahaha dör.
Tackar gud att det var engelskan och inte svenskan, fyfaaan.
'
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaha LÄSTE DEN IGÅR, tänkte"jaha sådär kan man ju oxå göra, fint signe" hehehehehehe.

2011-09-12 @ 22:30:09
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com
Postat av: ingeborg

haha läste också det! ihiihhihihhi

2011-09-13 @ 07:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0