Nör tiden står stilla

visste du att..?
att jag vill ha - otroligt mycket pengar
att jag pratar - otroligt snabbt
att jag inte gillar - falska människor
att jag avskyr när folk snackar - om Utvecklingsstörda apor
att kärlek är - en sak man inte kan leva utan
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - brinna för musik
att jag är hemligt förälskad i - sångaren i The Fray (han är as ful, men hans röst är det vackraste jag vet)
att jag sist grät var - igår
att min mobiltelefon är - bög
att när jag vaknar på morgonen - inser jag att sova är det bästa som finns
att innan jag går och lägger mig - åker jag på björnjakt
att idag har jag - tränat, bowlat och varit med lina.
att jag just nu tänker på - att jag borde sova 
att ikväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - åka buss i mååånga timmar
att jag hoppas - att jag får sova i dubbelsängen i överkalix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0