Petra "september" marklund

Måste bara säga att TV4:as program så mycket bättre är det bästa programmet på länge.
Jag börjar undra om det är det första programmet sverige kommit på själv eller om det också är copat av USA?


Så mycket bättre-gruppen: Petter, September, Christer Sandelin, Di Leva, Plura, Lill-Babs och Lasse Berghagen.

Tycker att deltagar valet är jätte bra!
Fast lillbabs och berghagen känns för lika. Dom kunde ha valt tyyyp ♥Dregen♥? Eller nån schlager bög.

Om jag ska vara ärlig så har jag bara sett programmet 1 gång, men i mina ögon verkar Petter och September gjort riktigt bra ifrån sig.


Petter - Stockholm i mitt hjärta


September - Teddybjörnen fredriksson


September - Vem ska jag tro på


September - Mikrofonkåt

Septembers version av Petters mikrofonkåt är ju den bästa covern i detta program enligt mig.
Och helt STÖRT snygg hon är.





KYSS

Kommentarer
Postat av: Calle

* Somliga dyker djupt* fångar pärlor* Du mästarinna* serverar på ditt "fat" storslaget, toners mat* Min vän i gruppen Dag Vag (Stig Vig) Avled 23 jan 2012 på min födelsedag*** RIP*** får jag bjuda dig på ur musik skatter? Dimma(Dag Vag) Tjockhult(Dag Vag) Pop i Top Pop (cover av Thore Skogman)All musik är evig... Minns Wilhelm Mobergs ord: Ta vara på din stund på jorden/ Nåd är att finnas, ditt liv glimmar....

2012-10-21 @ 03:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0