Vad händer härnäst, blir det rättegång eller EFTERFEST?

Ingen idé att berätta vad som hänt inatt.
Skulle nog gå snabbare att rabbla det som inte hänt...
Nåväl
Nu har jag och mr Green städat några timmar,
kom just ut ur en efterlänktad dusch!
Nu är det dags att hoppa ner i sängen.
Sängen som inehöll några bh's, glassplitter, lite pojkar och en HEL DEL brudar för några timmar sedan!
En SJUKT bra kväll med andra ord, bättre än mina förväntningar!
Tack folket ! 
Och Grattis på 18 års dagen Martin! 
i förskott förståss ;-)
'om jag hade fått 1 kr för varje gång jag knullat dom här fyra....'
hahahah Bell stod för nattens bästa kommentar på facebooks eventuellt bästa bild!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0