soulsister

Har börjat inse hur många timmar av sommaren jag kommer spendera med Jenny.
Både innan och utanför kommunen, dag och natt, på lyset eller inte, på en longborad eller pakethållare, sol och regn, vaken och sovandes, i ett tält eller på en strand?
Denna tjejen har lätt varit en av mina bästa vänner sen vi lärde känna varrandra, min soulmate med andra ord.
Någon bad mig söka upp min syster på facebook, då kom jag faktiskt på mig själv skrivandes Jenny,
WTF lixom? Har du hjärntvättat mig också?!
Jävla säl.





Kommentarer
Postat av: Jennyy

Men puss på dig finaste siggepigge! Jäääävlar vad vi ska röja sommaren 2012 alltså ;)

2012-01-31 @ 16:44:29
URL: http://faktiskt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0