Lulegymnasterna

kl 11 söndag morgon rullade Jag, Elin och Alma mot Luleå.
Juste grattis till körkortet syrran!
Kl 12-15 hade luleås gymnaster julluppvisning.
Var riktigt kul att se, alla var jätte duktiga och det var bra engagerat med bra flyt!

Efter lule blev det ännu mer gymnastik, fast i ing 3 hallen i Boden, där jag och Elin hjälpte Anna att träna de ännu yngre barnen.

Påvägen hem svengde vi förbi MAX och köpte lite fettokäk.

Och efter det var det dags för rep!

Nu har jag kommit ut ur duschen och torkat, hann också med ett O.C avsnitt.

Måste verkligen tacka alma och amanda som ungefär räddade mitt liv genom att låna ut 2:a sesongen åt mig!
TACK TACK TACK. Såg faktiskt 12 avsnitt igårkväll?!
Hur är det möjligt? Ett avsnitt är ca 50 minuter, började se efter middagen och slutade vid kanske kl 4 på natten.
Jag är SÅ beroende och jag ÄLSKAR the O.C




Adam Brody, vad ska man säga...
Joo att han är en av världens snyggaste människor och gör rollen som seth otroligt bra!

Sleep Tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0