John Axel Folke

1. Du är tillsammans med? John Axel Folke Holmberg
2. Och varför det? För att jag ville, hah
3. Har han fått något smeknamn av dig? Blondie, fetto och stumpan

4. Hur länge har ni vart tillsammans? Ett år och 6 dagar
5. Hur träffades ni? När båda visste vad vi ville - hos morat
6. Hur gammal är han? Snart 11
7. Älskar du honom? Ja
8. Har du slagit honom? Nja haha
9. Har du roligt med honom? Kanon kul !
10. Har ni sex?
11. Skulle du kunna bo med honom? Jag bor hos honom!

12. Beskriv honom med tre ord? Söt, Sär, Mysig

13. Vet du nånting om honom? Ja
14. Har du gjort ett sugmärke på honom? Dom gånger jag är redo att dö JA

15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Så länge båda vill det
16. Får han dig att skratta? Klart
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? MUMS
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Om han får välja - dåliga filmer, om jag får välja Scooby Doo Haha
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Vid speciella tillfällen ja
21. Vad är det finaste du fått av honom? En gris på 'alla hjärtans dag' haha!
22. Har ni samma humor? Ganska 
23. Planerar ni framtiden ihop? Det får vi se

24. Skulle han bli en bra pappa? haha har aldrig tänkt på det... Men ja såklart
25. Vad gjorde ni senast ni träffades? Han skjutsade mig på en cykel som förmodligen har punka nu..
26. Vad gör han när han inte är med dig? Skär sig, hahah nä men lyssnar på Justin Bieber.
27. Är du svartsjuk på andra tjejer? Absolut inte, stör mig otroligt på sånna människor.
28. Har ni bråkat nångång? 1 gång.
29. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nej
31. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 2 veckor och 1 dag tror jag.
32. Har ni samma åsikter om saker? haha kanske inte alltid
33. Vem håller i trollstaven? Gandalf
34. Går ni ut ofta? Inte så ofta
35. Har ni samma musiksmak? Haha NEJ
36. Är hans familj trevlig? Meh, är ju min familj med!
37. Är han romantisk? Ja det tycker jag 
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Hoppas det
39. Har han någon fobi? Vet ej
40. Gillar han sport? Mjo
41. Är han en djurvän? haha fråga han
42. Kan han sjunga? Haha inga kommentarer
43. Spelar han nått instrument? nej
44. Kan han laga mat? Njaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0