Min Helg

En helg som var planerad med festligheter på Fredag - som senare såg ut att bli festfri - blev en två-dagars tillslut!
Hur trevligt som helst!
Fredagen som slutade med ett 12 timmars besök på akuten var ju dock lite mindre trevligt - Krya på dig Felix!
Lördagen var också hur nice som helst!
Anlände innan 24 och var där i någon timme.
Gillar när självaste fest fixaren går och lägger sig så jag och David får stanna kvar med nergosade i soffan med filtar framför katten Gustaf ätandes hallonglass som vi hittade i frysen. hehe

Nu beger jag mig mot Enter Gallerian!
Ska nämligen stå med en gitarr runt halsen och en mick framför mig om 30 minuter (bra att jag har fixat mig?)
Senare ikväll blir det Juluppvisning med gymnastiken.
Ing 3's gymnastikhall (bredvid godis arenen Boden) Kl 18.00 börjar det och slutar runt 19
KOMSI KOMSI gratis inträde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0