Onsdag

Ligger i sängen, sov nån timme efter jobbet.
Men nu är Viktor och Daniel här vilken sekund som helst så jag borde palla mig upp nu iallafall.
'
I övrigt då...
Har ganska panik över mitt pass som jag inte kommer hinna få innan jag åker på Torsdag = FUCK.
Idag på jobbet fick vi spela typ CS fast irl, var svin kul fast vapnet blev ganska tugnt efter ett tag.
Också fick vi testa en övning som AmerikanskaPolisen får göra i deras utbildning och JAG var den enda som klarade testet och blev godkänd! WOHOO! haha, ganska obehagligt att man får skjuta riktiga människor på en filmduk.
'
Men det var grymt kul att testa!
Random bild jag tog på klassresan i sexan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0