The day after

Grym kväll igår!
Vi startade kvällen i Cecilia Sennerfors lägenhet.
Sen drog jag + några till vidare till Daniel Öhmans lägenhet på svea, men vände ungefär i dörren då jag knäppt kände några och handfaten var full i spya.
'
Då cyklade vi förbi kvarnängen där det ej var nå folk så vi drog tillbaka till Cissi.
Precis när jag kommit fram till hennes lägenhet hade tydligen hennes grannar ringt polisen så då drog vi till en lekpark och sedan tillbaka till kvarnängen.
'
Var drag på kvarnis och jag träffade mycket trevligt folk! Jag och Jenny bestämde oss iallafall för att byta gymnastievalet till bygg. haha!
'
Jag och Axel kom hem efter 3 nån gång, tog en dusch och gick å la oss.

Nu sitter jag i lägenheten, ny duschad efter nån timme på Alder.
Syrran är iallafall på MAX och ska bjuda mig på mat som förlåt för igår.
'
Ikväll blir det rundbadminton i Björns med ett härligt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0