Min vardag

Hej alla fina.

Förlåt för dålig uppdatering osv, han ingen speciell ursäkt.
Eller joo jag har varken intresse eller tid.

Min Fredag spenderades utanför min lägenhet med kanske 20-30 pers (?) runt en eldstad där vi snackade och grillade.

På Lördagen (valborgsmässoafton) hade vi "förfest" i min lägenhet i ca 1 timme innan vi drog oss mot stan (haha as kul då vårat coola flock cyklar genom staden och sjunger "Ja må hon leva" för jenny i värsta tänkbara tonarten) för att se på lite firework, men dom slutade ju såklart precis när vi kom.
Efter nån rolig timme på stan begav vi oss tbx till mig.
Hände lite saker senare på kvällen, haha tror inte nån hade väntat sig något av det...haha! 

Senare på natten kröp jag ner i sängen med Lisa och Axel. haha lisa (Klas-Kent även kallad) ditt jävla säääär, jaaa inga kommentarer.

Söndagen började med träning med mina favorit tjejjer! Sen kom Freddy förbi för att hämta sin cykel och stannade och snackade, efter ett tag drog vi till han. Fick bla steka kyckling första gången i mitt liv, vi hann med lite matte plugg också. okej typ 2 tal men, bättre än ingenting!

Idag Onsdag Har jag städat pappas kontor för att tjäna lite money, efter det kom lina för att följa med cheerfutures sm genrep. Dom var aaas niceee som vanligt!

Tror att jag behövde skriva av mig lite, eller så ville jag bara missa en del av matteplugget. nationella imorgon.
Fan, har inte handlat nå gått, och jag måste få mvg på mattenationella.

PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0