Saker man aldrig glömmer

Var i Stockholm Tisdag och Onsdag.
I Tisdags så fixade jag dreadsen, gjorde stört ont.
Betydligt ondare än när jag gjorde dom.
'ska man va fin får man lida pin'
Sjukt nöjd iallafall.
Nu i efterhand inser jag ju vad jag gått runt i.
Bild snodd från http://felicialiljegren.blogg.se/ (från konserten)
Kvällen spenderades i Globen med 12.000 taggade människor och ett av världens bästa band genom alla tider - Red Hot Chili Peppers
Konserten var sjuuuukt bra enligt mig!
Helt stört att de nästan får det att låta som på plattan.
Hatade inte allsången under Californication.
'
Psychic spies from China 
Try to steal your mind’s elation 
Little girls from Sweden
Dream of silver screen quotations 
And if you want these kind of dreams 
It’s Californication
'
Äckligt bra musiker säger jag bara.
Trodde att Anthony var tondöv live, men han sjöng riktigt bra han!
'
Bodde på hotell-Globen, så det var skönt att ha så nära hem efter konserten.
Fågelvägen mellan våran säng och platsen var ca 100 meter, haha!
Bild tagen från frukostbordet i Onsdags.
Hann med något timme på stan.
Hann även luncha med min favoritFelix!
Var ett tekniskt fel på vårt plan (CHILL?),
Men tillslut tog vi oss hem någon timme försent!
'
Så ligger det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0