Sliten tjej

Torsdagen började inte på topp, var på min 17 åriga kompis begravning.
Känns så sjukt fel när jag läser den meningen, så overkligt.
Begravningen var jättefint anordnad, och ingen själ gick nog därifrån oberörd.
'
Kvällen spenderades hos Freddy som bjöd på middag (som var hur god som helst).
Hann även med ett lite kortare natthäng med Richard.
'
Fredag. Jag och Jenny tog ett spontant beslut om att besöka Gällivare för en natt fylld med fest.
Hade sjukt kul (tror dock att Jenny hade roligare ;)) och avlsutade natten med att få krypa ner med min finaste Victor.
'
Lördag. Jag och Jenny hoppade på ett tåg mot Boden. Kvällen började med pizzakäk i Jennys lägenhet med favoritbrudarna! Och den oförglömliga natten spenderades i Viktors lägenhet.
'
Söndag. Vaknade hos Jenny kl 15.30(?) begav mig hemmåt och intog duschen. Drog mig sedan vidare till Richard och såg på 2 värdelösa filmer (eller okej, Richard såg* jag sov nog bara) haha.
Nu ligger jag i sängen och måste sova.
Morgondagen kommer bli en seg dag MEN peppen på rep kommer nog få mig på benen!
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0